Politica de retur

Returnarea produselor se face prin:

1) curierat la adresa punctului de lucru din Cartisoara, jud Sibiu, str Principala nr 443C

Trimiteţi produse doar după ce aţi completat formularul de retur!

Returul produselor se acceptă conform termenilor şi condiţiilor menţionaţi mai jos şi sunt în conformitate cu prevederile O.U.G. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.

Produsele care fac obiectul comenzilor încheiate online, pot fi returnate, fără invocarea vreunui motiv într-un termen de 14 zile de la dată primirii acestora; înainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suportă alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) şi art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile calendaristice începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Îţi recomandăm păstrarea ambalajului original pentru protejarea integrităţii produselor.

  • produsul returnat trebuie să fie în aceeaşi stare în care a fost livrat;
  • consumatorul este responsabil doar în ceea ce priveşte diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor şi funcţionarii acestora, conform art. 14, alin. 3 din OUG 34/2014.
  • vânzătorul va rambursa contravaloarea produsului în maxim 14 zile calendaristice de la dată informării Martin Velo Sport SRL de către Consumator asupra deciziei sale de retragere din contract şi acceptarea returului.

Te rugăm să completezi formularul de retur aflat mai jos sau să ne notifici în scris pe email: comenzi@martinvelo.ro, privind hotărârea ta de a returna un produs, cel târziu în a 14-a zi calendaristică de la dată ridicării / primirii produsului. Formularele completate după această perioada nu sunt luate în considerare.

După completarea formularului de retur, vei primi informaţiile necesare privind aducerea / expedierea produselor pentru retur. Te rugăm să menţionezi pe scrisoarea de transport - AWB, numărul cererii de retur respective.

Contravaloarea plăţii returului:

  • Se va rambursa 100% din valoarea plătită de consumator în cazul în care produsul soseşte în aceeaşi stare în care a fost livrat
  • În cazul în care produsul prezintă urme de uzură, utilizare, zgârieturi, lovituri se va face o evaluarea a acestor neconformităţi, se va comunica consumatorului poziţia şi evaluarea Martin Velo Sport asupra returului
  • În cazul produselor returnate fără ambalajul original, se va rambursa 85% din valoarea plătită iniţial de către consumator

Suma de bani aferentă produselor returnate se va restitui ulterior verificării produselor după stabilirea de comun acord a modalităţii de restituire sau conform procedurilor legale. Coletele care sunt trimise cu ramburs (sistem de expediere conform căruia destinatarul este obligat, la primire, să achite expeditorului contravaloarea aferentă) NU sunt acceptate.

Excepţii

Excepţiile privind dreptul de retur sunt enumerate exemplificativ, fără a ne limita la următoarele (conform art. 16 OUG 34/2014):>

  1. Licenţe software (din această categorie fac parte şi produsele ce deţin sisteme preinstalate);
  2. Consumabile (acumulatori, cartuşe imprimantă, parfumuri, etc.);
  3. Produse de îngrijire personală (din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă: produse de îngrijire/ igienă personală);
  4. Extensii de garanţii etc.
  5. CD-uri desigilate
  6. Poţi returna anvelopele, jantele, produsele de electrică auto, cele de întreţinere & cosmetic auto dacă nu le-ai folosit, însoţite de eticheta originală, nedeteriorata şi celelalte elemente de identificare ataşate;
  7. Căşti intraauriculare;
  8. Parfumuri a căror cantitate s-a modificat (desigilate);
  9. Produsele pentru îngrijire personală, cosmetice, parfumuri, produsele pentru igienă intimă şi produsele pentru igienă dentară pot fi returnate doar dacă sunt sigilate;

Procedura returnării produselor:

Te rugăm să menţionezi pe scrisoarea de transport - AWB numărul cererii aferente de retur, de formă RT XXXXX;

După preluarea şi verificarea produselor vei fi contactat/a privind desfăşurarea şi finalizarea acestei proceduri (informaţii complete privind adresa noastră şi programul de lucru te rugăm să vezi pagină de contact: martinvelo.ro/contact

DE REŢINUT!

În cazurile în care produsele returnate prezintă deteriorări sau sunt incomplete, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, şocuri electrice, accesorii lipsă, certificate de garanţie lipsă, ne rezervăm dreptul de a opri o sumă din valoarea produsului (valoare cu TVA), sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

De asemenea, ne rezervăm dreptul de a refuză acceptarea returului în situaţia unor abuzuri (returnări repetate).

Te rugăm să verifici integritatea fizică a coletelor în momentul în care le primeşti de la firma de curierat în prezenţa curierului şi să ceri întocmirea unui proces verbal de constatare a daunelor dacă produsele prezintă urme de deteriorare. Orice reclamaţie ulterioară nu va fi luată în considerare.

*În cazul persoanelor juridice ne rezervăm dreptul de nu a acceptă retur produse aduse pe comandă specială sau a celor care se vând într-un număr foarte mic.

**Modificarea datelor de facturare de pe persoană fizică pe persoană juridică se poate solicită în termen de maxim 48 h de la intrarea în posesia produselor.

***Termenul de soluţionare este de până la 10 zile lucrătoare şi se modifică doar facturile care au chitanţe eliberate de către firma de curierat pe persoană juridică.

Pentru orice sesizări şi reclamaţii vă rugăm să ne contactaţi la adresa comenzi@martinvelo.ro

Formular de retur

Dacă aveţi o problemă cu un produs comandat de la noi, care nu a fost rezolvată de către Departamentul Tehnic sau de către Departamentul Vanzări, aveți posibilitatea de a returna produsul. Primul pas este completarea acestui formular de returnare.

Acest formular trebuie să fie completat în întregime și vă vom răspunde prin e-mail sau telefon în termen de 3 zile lucrătoare cu instrucțiunile de returnare.

COMPLETEAZA  AICI FORMULARUL DE RETUR